απο suspiria

Αγαπητό Ηλίθιο Ημερολόγιο 

Μου ήρθε έμπνευση για έναν ακόμα πολύπλοκο συνειρμό και αποφάσισα να στον γράψω. 

Η ώρα είναι 6 το πρωί, και έχω κοιμηθεί περίπου μία ώρα μόνο κι αυτό πιθανόν επειδή έχω άγχος για τις βάσεις που θα ανακοινωθούν κατά τις 9.30 πμ. Έτσι έχω ανοίξει το laptop και κοιτάω τις διάφορες ειδήσεις για να περάσει λίγο η ώρα μέχρι να βγουν επιτέλους οι ρημαδιασμένες.
Για να ανησυχώ φυσικά για κάτι τέτοιο εννοείται ότι έχω δεδομένο το ότι ζω με ασφάλεια (πέρα των τροχαίων ατυχημάτων και της κατανάλωσης αμερικάνικων ταινιών) και το ότι έχω στέγη, τροφή, νερό και τα λοιπά αναγκαία. Αφού αυτά τα έχω εξασφαλίσει αναζητώ κάτι περισσότερο στη ζωή μου. Δημιουργώ νέες ανάγκες, ήτοι νέους στόχους προς επίτευξη και προσπαθώ γι’ αυτούς. Δηλαδή έτσι δεν πάει;

Και ενώ όλα είναι πολύ όμορφα και ήρεμα (αν εξαιρέσεις την φαγούρα και το φτέρνισμα που πιθανόν προκάλεσε το άγχος) πέφτω κατά λάθος ή επίτηδες στην εξής εικόνα: 

Στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων 69 λαθρομετανάστες εισήλθαν παράνομα στη χώρα από τα θαλάσσια σύνορα της χώρας με την Τουρκία. Βρίσκονταν σε κωπηλάτες λέμβους και όταν αντιλήφθηκαν τα περιπολικά σκάφη του Λιμενικού βούτηξαν στη θάλασσα και σκορπίστηκαν μέχρι να αρχίσει η περισυλλογή τους. 


Επίσης πριν τρεις μέρες συνελήφθησαν άλλοι 20 λαθρομετανάστες, στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων, στο Φαρμακονήσι (κοντά στη Λέρο) και στην Πάτρα ακόμα 11 , πάλι στερούμενοι ταξιδιωτικών εγγράφων. 

Είμαι σίγουρη ότι αν ψάξω λίγο ακόμα θα μετρήσω λαθρομετανάστες με πολλά ψηφία (συγκεκριμένα ο απολογισμός για το 2008 προς το παρόν είναι 7.263 λαθρομετανάστες). Ανθρώπους όχι απλώς στερούμενους ταξιδιωτικών εγγράφων, αλλά ανθρώπους που στερούνται την ίδια τη ζωή. Στερούνται τη στέγη, την τροφή, την εργασία, την δυνατότητα να σκέφτονται και να αναζητούν την αλήθεια της ζωής. 


Δεν θέλω να καταλήξω να συγκρίνω τη ζωή μου με τη ζωή των λαθρομεταναστών ώστε να νιώσω επάρκεια και να παρατήσω την προσπάθεια για κάθε τι περισσότερο. Ούτε θέλω να καταλήξω καταθλιπτική με τάσεις αυτοκτονίας επειδή δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ευτυχισμένοι. 

Θέλω να κάνω κάτι. Θα περιμένω τα αποτελέσματα των βάσεων που το πολύ σε 3 ώρες θα έχουν δημοσιοποιηθεί και που μπορεί να είναι και άκρως ικανοποιητικά αλλά αυτό το «κάτι» θα με τρώει και αύριο. Θέλω να κάνω κάτι δραστικό. Δεν θέλω να δίνω κέρματα σε φιλανθρωπικές οργανώσεις μέσω τηλεφώνων ούτε να δημιουργήσω μη κυβερνητικές οργανώσεις για να επεκτείνω τη βίλα μου στο βουνό. 

Θέλω με κάποιο τρόπο αυτοί οι άνθρωποι να αποκτήσουν ταξιδιωτικά έγγραφα και για να γίνει αυτό δεν αρκεί να το απαιτήσω εγώ ή εσύ αλλά πρέπει να το απαιτήσουμε εμείς. Αλλά το «εμείς» είναι δύσκολο αλλά γίνεται και πολύ γρήγορα μερικές φορές. Ποιος ξέρει; 

Απάντηση  Ημερολογίου:

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

5 σχόλια:

  1. magakos είπε...

    Συγχαρητήρια και από εδώ.Την 1η σχολη της ελλαδας ρε θηριο???Μπραβο!
    Πολυ ωραιο το ημερολογιο!  

  2. molemou είπε...

    as agorasi mia pipa re  

  3. νικος είπε...

    Aφού ρε Αλκη ειναι φυτό η suspi.Κοιμάται και ξυπνάει με ένα βιβλίο..:)-  

  4. magakos είπε...

    Αποκαλύψεις ακούω...Δεν την είχα για τέτοια...  

  5. suspiria είπε...

    @ magakos
    Thanks Άλκη

    @νίκος
    Ναι ρε :P Μαγκιά μου :P

    @molemou
    Διατύπωσε ξανά  


 

Copyright ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ anmad[at]yahoo[dot]gr