Ποσο αναιστησια ρε παιδια...?

Ειμαι μαθήτρια δευτέρας τάξης γυμνασίου.Την Δευτερα 10\12'08 πηγα το πρωι στο σχολειο, μετά από την ενημερωση μου απο διαφορα μεσα παραπληροφορησης οτι θα κανουν ολα τα σχολεια αποχη και θα κατεβουν στην πορια προς τιμην του Αλεξη!
Καποια παιδιά (οπως η κολλητη μου) δεν μπήκαν στην αποχη που καναμε ... με αποτελεσμα την δευτερη ωρα να τους ρωτησω γιατι δεν μπηκαν ... Η απαντηση τους: δεν ειχα λογο να μπω ... δεν πιστευω πως εγινε καποιο γεγονος που να επρεπε να κανουμε αποχη για αυτο. Αυτη η απαντηση με συγκλονησε...αργοτερα προσπαθησα να της εξηγησω (ειδικα στην κολλητη μου) γιατι κανουμε αποχη αλλα δεν καταλαβαινε τιποτα ... και αν καταλαβε .. δεν την εννοιαξε που σκοτωθηκε ενας συνομιλικος μας.. ποσο αναιστησια μπορει να υπαρχει στον κοσμο... καλα για τους πολιτικους (κουγιας ,.>γηπεδο) δεν λεω... υπαρχει ..πολλη!! (που να φαν και οι κοτες) αλλα αναμεσα στους μαθητες ... που σκοτωθηκε απο σφαιρα μπατσου ενας συνομιληκος τους .. και ανετα θα μπορουσε να ειναι και αυτοι στην θεση του ... δεν μπορει να υπαρχει τοσο αναισθησια .. ή και αγνοια .. πιαα... που ζουμε?

Απάντηση anamd:

Για εμένα καθήκον μου ειναι να προσπαθώ να πίσω τον κόσμο να αγωνιστεί.Τα προβλήματα με το σύστημα δεν ήταν μόνο μετά το θάνατο του Αλέξη. Δυστυχώς το σχολείο παραμορφώνει και γεμίζει τα παιδιά άγνοια. Καθήκον είναι να προσπαθήσεις και αν δεν γίνει τίποτα θα μείνει μόνο η ιδέα.

0 σχόλια:


 

Copyright ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ anmad[at]yahoo[dot]gr